Zakopane 🏔️ Grupa 23 uczniów z BSIs wraz z opiekunkami panią Angeliką Matuszczak, Martą Gradzik, Dagmarą Maciejewską i Zofią Pioterek udali się na 5-o dniowy wypad w Tatry. Rozpoczęliśmy wczesną poranną godziną w poniedziałek. Zaraz po przyjeździe udaliśmy się pod Gubałówkę i koleją linową wjechaliśmy na jej szczyt. Szczęście nam dopisało – panorama Tatr była bajeczna, następnie spacer Krupówkami, aż do wielkiego drewnianego napisu ZAKOPANE♥️. We wtorek po śniadaniu spotkaliśmy się z naszym przewodnikiem Andrzej Boczoń i dojechaliśmy do kuźnic skąd przez polanę na Kalatówkach, a następnie czerwoną przełęcz dotarliśmy na SARNIĄ SKAŁĘ 1378 m. n.p.m. kosztowało nas to trochę trudu jednak widok ze szczytu wynagrodził wszystkie trudy. Tego dnia wieczorem spotkaliśmy się wszyscy aby pogrillować. W środę czekala nas Słowacka 🇸🇰 wyprawa do Bachledowej doliny i na ścieżkę w koronach drzew. Aby tam dotrzeć musieliśmy pokonać sporą wysokość pieszo. Bo wyprawie były aż 3 godziny relaksu w termach. Nasza ostatnia górska wyprawa była na WIELKI KOPIENIEC. Niby nie taki wysoki szczyt a widoki zapierały dech w piersiach. Tego dnia wspolnie świętowaliśmy urodziny jednego z naszych uczniów i odbyła się dyskoteka i grill. W piątek rano wyruszyliśmy w drogę powtotną.